2016_17
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009)
 Assignatures
  TÈCNIQUES DE MÀRQUETING I COMUNICACIÓ
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Proves mixtes
B3
B4
C3
A final de curs hi haurà un EXAMEN TEÒRIC relatiu als continguts generals de l'assignatura. Aquesta prova és obligatòria per a tots els alumnes. S'ha d'aprovar amb un mínim de 5 per fer mitja amb les altres proves. 40%
Proves de desenvolupament
B5
B9
C3
La presentació dels resums i de les proves que es demanin durant el curs 10%
Proves pràctiques
B5
B9
C3
A final de curs s'exposarà en grup el treball que es definirà a principi de curs.
Es tindrà que entregar tant el treball com la presentació
40%
Proves orals
B1
B3
B9
C3
La participació a classe i la coherència d'aquesta es valorarà positivament
Altres  

L'assistència a classe és obligatòria en un 80% i per tant també es valora a l'avaluació continuada dels alumnes. Si un alumne no assisteix al 80% de les classes, i no presenta un document escrit que en certifiqui exactament les raons, no tindrà dret a 1a convocatòria. També per a tindre dret a evaluació continua és necessari tindre superades totes les proves anterios. La nota de 2a convocatòria sols valorarà l'examen de 2a convocatòria.

10%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

L'assistència a classe és obligatòria en un 80% i per tant també es valora a l'avaluació continuada dels alumnes. Si un alumne no assisteix al 80% de les classes, i no presenta un document escrit que en certifiqui exactament les raons, no tindrà dret a 1a convocatòria.
També per a tindre dret a evaluació continua és necessari tindre superades totes les proves anterios.
La nota de 2a convocatòria sols valorarà l'examen de 2a convocatòria.