2023_24
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Grau en Publicitat i Relacions Públiques (2009)
 Assignatures
  TÈCNIQUES DE MÀRQUETING I COMUNICACIÓ
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Proves mixtes
CT4
Durant el curs hi hauran 2 examens tipo test. La suma dels dos examens suposa el 60% de la nota. Cada tipo test conta un 30% 60%
Proves de desenvolupament
CT4
Proves pràctiques
CT4
A final de curs s'exposarà en grup el treball que es definirà a principi de curs.
Es tindrà que entregar tant el treball com la presentació
30%
Proves orals
CT4
La participació a classe i la coherència d'aquesta es valorarà positivament
Altres  

L'assistència a classe és obligatòria en un 80% i per tant també es valora a l'avaluació continuada dels alumnes. Si un alumne no assisteix al 80% de les classes, i no presenta un document escrit que en certifiqui exactament les raons, no tindrà dret a 1a convocatòria. També per a tindre dret a evaluació continua és necessari tindre superades totes les proves anterios. La nota de 2a convocatòria sols valorarà l'examen de 2a convocatòria.

10%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

L'assistència a classe és obligatòria en un 80% i per tant també es valora a l'avaluació continuada dels alumnes. Si un alumne no assisteix al 80% de les classes, i no presenta un document escrit que en certifiqui exactament les raons, no tindrà dret a 1a convocatòria.
També per a tindre dret a evaluació continua és necessari tindre superades totes les proves anterios.
La nota de 2a convocatòria sols valorarà l'examen de 2a convocatòria.