2016_17
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009)
 Assignatures
  DIRECCIÓ DE COMPTES EN PUBLICITAT I RELACIONS PÚBLIQUES
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Explicació del programa i funcionament de l'assignatura. Introducció general als blocs temàtics que tractarem durant el quadrimestre, així com a les diferents proves d'avaluació.
Sessió Magistral La metodologia que bàsicament s'utilitza durant el curs és la presentació i desenvolupament teòric dels temes introduits en el programa. Del temes exposats a classe els alumnes han d'entregar un esquema amb un resum del que s'ha explicat a classe, així com alguna ampliació de continguts referenciada. Aquests treballs s'han de fer en grups, màxim de dues persones, que prèviament organitzarem.
Resolució de problemes, exercicis A cada sessió lectiva del curs, s'explicarà breument (15 minuts) un element de gestió per al desenvolupament professional operatiu de l'executiu de comptes - Project Manager- o Customer Manager. Un cop explicat, els alumnes hauran d'aplicar-lo a un altre cas que es presentarà a classe. Aquest treball es fa en grup (els de 2 persones màxim, que són sempre els mateixos grups per a totes les activitats) i aleatòriament un grup el presentarà oralment a l'aula en aquell mateix moment.
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària Al llarg del curs el professor presentarà en detall diferents casos professionals relatius a la realització i producció de diferents campanyes (de publicitat, de relacions públiques o de comunicació en general). D'aquestes experiències se'n farà un debat posterior i servirà com a guia per a les proves pràctiques dels alumnes.
Atenció personalitzada En acabar cada sessió magistral, es deixen 10-15 minuts per atendre públicament els dubtes de tot els alumnes: de les qüestions d'un n'aprenem tots.