2016_17
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009)
 Assignatures
  ESCRIPTURA CREATIVA
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Treballs
A4
B6
C4
Lectura de quatre llibres i elaboració de sengles ressenyes crítiques 30%
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
A4
B6
C4
Pràctiques a l'aula ordinària i a l'aula d'informàtica 40%
Proves objectives de preguntes curtes
A4
B6
C4
Examen de preguntes curtes per avaluar l'aprenentatge dels continguts impartits durant les sessions magistrals 30%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

En avaluació continuada caldrà superar cada una de les parts per separat per fer mitja. En cas que una o més parts no s'aprovin o estiguin no presentades s'hauran de recuperar en segona convocatòria, a on sí que es farà mitjana independentment de si s'aprova o no (sempre i quan la nota no sigui un no presentat). En segona convocatòria els percentatges de cada part seran els mateixos.