2016_17
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009)
 Assignatures
  GLOBALITZACIÓ, CULTURA I SOCIETAT
DADES IDENTIFICATIVES 2016_17
Assignatura (*) GLOBALITZACIÓ, CULTURA I SOCIETAT Codi 12224206
Ensenyament
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període Horaris i dates d'examen
6 Optativa 2Q
Modalitat i llengua d'impartició Veure grups activitat
Prerequisits
Departament Estudis de Comunicació
Coordinador/a
CASTELLÓ COGOLLOS, ENRIC
Adreça electrònica enric.castello@urv.cat
Professors/es
CASTELLÓ COGOLLOS, ENRIC
Web
Descripció general i informació rellevant Aquesta és una assignatura que s'imparteix íntegrament en anglès i té un esperit reflexiu. Es focalitza en els debats sobre la globalització de la cultura i el seu impacte social. Es proposa una aproximació teòrica als conceptes de ‘societat líquida’, ‘postmodernitat’, ‘transnacionalitat’ o ‘cultura diaspòrica’. L’estudiant ha de realitzar un treball de lectures i ser capaç d’analitzar productes culturals (cinema, televisió, etc.) amb els conceptes i autors treballats a l’aula. És una assignatura especialment indicada per estudiants amb inquietuds de recerca en l’àmbit de la cultura i els mitjans de comunicació.
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent