2016_17
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009)
 Assignatures
  INVESTIGACIÓ DE MERCATS
DADES IDENTIFICATIVES 2016_17
Assignatura (*) INVESTIGACIÓ DE MERCATS Codi 12224213
Ensenyament
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període Horaris i dates d'examen
6 Optativa 2Q
Modalitat i llengua d'impartició Veure grups activitat
Prerequisits
Departament Gestió d'Empreses
Coordinador/a
SALVAT RULL, HILDEBRAND
Adreça electrònica hildebrand.salvat@urv.cat
Professors/es
SALVAT RULL, HILDEBRAND
Web
Descripció general i informació rellevant Des d’un plantejament pràctic, es dóna a conèixer què és la investigació de mercats i com pot ser útil als futurs professionals del màrqueting i la comunicació. Per una banda, el contingut s’encamina a obtenir una visió general del procés d'investigació de mercats i les principals metodologies i per l’altra, durant el curs es du a terme un procés d’investigació totalment real.
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent