2016_17
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009)
 Assignatures
  INVESTIGACIÓ DE MERCATS
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels alumnes i presentació de l'assigantura
Sessió Magistral Exposició del continguts en sesions teòriques
Pràctiques a través de TIC Aplicar, a nivell pràctic, part dels continguts de l'assignatura. S'utilitzarà el programa específic d'investigació de mercats per tal de fer el tractament i anàlisis de dades.
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària Durant el curs es plantejaran exercicis pràctics a l'aula que es treballaran a l'aula ordinària
Presentacions / exposicions Presentació oral de dos treballs en grup seguint les pautes idicades en cada cas.
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes Es durà a terme un procés d'investigació des de l'inici al final, en el qual caldrà desenvolupar una sèrie de pràctiques: formular objectius, dur a terme un guió qualitatiu, un grup de discussió, dissenyar un qüestionari i analitzar-ne els resultats.
Atenció personalitzada Utilització de les hores d'atenció a l'alumne per resoldre qüetions i resoldre qualsevol dubte concret