2016_17
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009)
 Assignatures
  MÀRQUETING DIRECTE I INTERACTIU
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Explicació del programa i funcionament de l'assignatura. Introducció general als blocs temàtics que tractarem durant el quatrimestre
Sessió Magistral Es descriurà els conceptes bàsics de tots els temes i comenÇarem a testejar el nivell de coneixement de la matèria per part de l'alumne.

Bàsicament la metodologia que s'utilitzarà durant el curs és la presentació i desenvolupament teòtic dels temes introduits al programa.

Treballs A la part final de la classe es destinarà un temps a la resolució de dubtes sobre els treballs durant el quatrimestre.
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària La presentació teòrica sempre anirà acompanyada d'exemples pràtics i reals. I de l'experiència professional del professor
Atenció personalitzada Al final de cada classe s'obrirà debat constructiu sobre dubtes o sobre opinions que els alumnes consideren oportunes sobre casos o temari exposats a classe.