2016_17
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009)
 Assignatures
  PATROCINI I MECENATGE
DADES IDENTIFICATIVES 2016_17
Assignatura (*) PATROCINI I MECENATGE Codi 12224215
Ensenyament
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període Horaris i dates d'examen
6 Optativa 1Q
Modalitat i llengua d'impartició Veure grups activitat
Prerequisits
Departament Estudis de Comunicació
Coordinador/a
RODRÍGUEZ PEREA, ENCARNACIÓN
Adreça electrònica nani.rodriguez@urv.cat
Professors/es
RODRÍGUEZ PEREA, ENCARNACIÓN
Web
Descripció general i informació rellevant Aquesta assignatura està dissenyada per a que l'estudiant reconegui les estratègies que les empreses i organitzacions tenen per millorar i/o consolidar la seva imatge fent especial incidència en les accions de RSC com el patrocini/ mecenatge/esponsorització/ col·laboració. L'objectiu global de l'assignatura és que els alumnes coneguin les opcions, tendències i possibilitats de interactuar amb els seus stakeholders per tal de obtenir un retorn beneficiós per l'empresa/organisme.
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent