2015_16
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009)
 Assignatures
  PATROCINI I MECENATGE
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària
A12
Pràctiques a classe, anàlisi de projectes de patrocini i mecenatge 30%
Pràctiques de camp/sortides
A12
Es demanarà una valoració crítica i propostes de millora de la visita a la empresa multinacional. 10%
Proves pràctiques
A18
Presentació a plató d'un projecte de patrocini o mecenatge 50%
Altres  

Assistència, participació i actitud

10%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

L'assistència a classe, a les conferències i els exercicis i participació a l'aula representen el 50% de la nota final.

El treball de grup representa el 50% de la nota final.

L'examen final és obligatori per a tots aquell@s que no assoleixen aquests mínims.