2016_17
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009)
 Assignatures
  MÀRQUETING I COMUNICACIÓ EMPRESARIAL
DADES IDENTIFICATIVES 2016_17
Assignatura (*) MÀRQUETING I COMUNICACIÓ EMPRESARIAL Codi 12224224
Ensenyament
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període Horaris i dates d'examen
6 Optativa 1Q
Modalitat i llengua d'impartició Veure grups activitat
Prerequisits
Departament Estudis de Comunicació
Coordinador/a
RODRÍGUEZ PEREA, ENCARNACIÓN
Adreça electrònica nani.rodriguez@urv.cat
santiago.juan@urv.cat
Professors/es
RODRÍGUEZ PEREA, ENCARNACIÓN
JUAN APARICIO, SANTIAGO
Web
Descripció general i informació rellevant Aquesta assignatura està estructurada en dos grans blocs que, sempre des del punt de vista de la comunicació en el món de l'empresa, pretén aprofondir en dos aspectes molt significatius. Per una banda el marketing directe en el punt de venda (Promocions, escaparatisme, merchaddising) i per altra banda una introducció a les estratègies de comunicació en situacions de crisi (missatges, portaveus, habilitats comunicatives). Els dos professors responsables són professionals reconeguts en aquestes arees, així, tot el contingut està enfocat des d'un punt de vista molt pràctic, compartint una visió del mon real de l'empresa.
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent