2016_17
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009)
 Assignatures
  MÀRQUETING I COMUNICACIÓ EMPRESARIAL
   Continguts
Tema Subtema
La animació al punt de venda Percepcció de la qualitat ambiental
Objectius del punt de venda
Tècniques d'animació
Le promocions Concepte i classificacions
Objectius
Escaparatisme Qualitats
Funcions i característiques
Tiups i estructura
Il·luminació i colors
Introducció al merchadising Concepte i fases
Distribució comercial
Evolució
El punt de venda Ubicació
Estratègies comercials
Gestió del sortit i del lineal Objectius
Criteris
Ratis
La comunicació empresarial en situacions de crisis Gestió de la comunicació = gestió de la reputació
Introducció a les estratègies de comunicació de crisi Pla de comunicació
Dark site
Preparació de porteveus
Habilitats comunicatives
Mitjans de comunicació: complices o enemics Les lógiques internes de producció dels mitjans
Intervencións simulades per apendre a gestionar la por escència, millorar els missatges i ajustra l'estratègia comunicativa als objectius dessitjats