2016_17
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009)
 Assignatures
  PRODUCCIÓ DE PROJECTES MULTIMÈDIA
   Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A3 Coneix els conceptes físics que conformen la naturalesa del so i de la imatge
Coneix i identifica els diferents sistemes i formats de captació, gravació, edició i tractament d’imatge i so
Coneix i s'interessa per l’evolució tecnològica del món audiovisual i d’Internet
Participa i col·labora del treball en equip
Coneix el funcionament dels equipaments necessaris per a poder realitzar un producte audiovisual aplicat a la publicitat i a les relacions públiques
 A6 Construeix productes visuals i sonors, independentment del seu gènere
Adquireix hàbits de treball col·laboratiu de simulació professional en què es valori tant el procés com el resultat final
Adquireix les bases del llenguatge audiovisual en matèria d'espai visual, planificació i espai sonor, composició, muntatge i utilització retòrica
Coneix les possibilitats expressives, estètiques i informatives de la fotografia aplicada a l’àmbit periodístic
Produeix textos i discursos audiovisuals publicitaris i de relacions públiques persuasius
 A10 Coneix i sap aplicar els fonaments de la composició visual en treballs de disseny gràfic i multimèdia
Coneix i sap aplicar els fonaments de cromatisme aplicats al disseny gràfic o multimèdia
Coneix i sap utilitzar el programari de creació de grafisme per a suport físic i bidimensional o per a multimèdia
Coneix i sap aplicar les tècniques i els criteris de producció i disseny d'aplicacions interactives multimèdia
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B8 Els objectius del projecte són coherents amb les necessitats detectades en el context
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge