2019_20
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009)
 Assignatures
  PRÀCTIQUES EXTERNES
   Resultats d'aprenentatge
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A5 Coneix el funcionament d’una empresa de publicitat i relacions públiques
 A7 És capaç d’integrar-se en les rutines laborals de les empreses de comunicació publicitària i de relacions públiques
 A8 S'adapta a les activitats de les empreses de comunicació publicitària i de relacions públiques, al seu marc legal, al seu finançament i a la seva posició en el sistema mediàtic
 A11 Treballa respectant els drets fonamentals que es deriven de les professions comunicatives
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B2 Presenta diferents opcions alternatives de solució davant un mateix problema i avalua els seus possibles riscos i avantatges
 B5 Actua constructivament per afrontar els conflictes de l’ equip
Amb la seva forma de comunicar i relacionar-se contribueix a la cohesió del grup
 B6 Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant
Sap respondre a les preguntes que se li formulen
 B8 Planifica una avaluació dels resultats dels projectes
Concreta els objectius a llarg termini en objectius operatius
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge
 C4 Produeix un text oral gramaticalment correcte
Produeix un text escrit gramaticalment correcte
 C6 Identifica necessitats de formació
Identifica els propis interessos i motivacions acadèmico-professionals
Defineix i desenvolupa l'itinerari curricular considerant les necessitats formatives, interessos i motivacions acadèmico-professionals
Desenvolupa recursos i estratègies que li facilitin la transició al món laboral