Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau de Comunicació Audiovisual (2009) |
Assignatures |
PRODUCCIÓ AUDIOVISUAL |
Continguts |
DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | PRODUCCIÓ AUDIOVISUAL | Codi | 12234114 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tema | Subtema |
1.Què és la producció. Enginyeria de la gestió de recursos. |
i.La producció executiva, la producció d'obres, les ajudanties de producció. ii. Producció i coproduccio. iii.Conceptes bàsics de la producció: equip de producció, pla de producció. |
2.Producció executiva. Preproducció, producció i postproducció |
i.Recursos del sistema audiovisual. El sector audiovisual a Espanya en l'actualitat: grups audiovisuals, relacions, cadenes, etc. ii.Tendències del mercat audiovisual: formats, gèneres, programació... iii. Definició de conceptes del mercat audiovisual (definició de productes, estratègies i tècniques de programació...) iv.Fonts de la producció: finançament, amortització, proveïdors, explotació. Ajudes, vendes i patrocinis. v. Contractació, comptabilitat i tresoreria |
3.La creació de projectes. De la idea al llançament |
i.Convertir una idea en un projecte: es pot fer amb totes les idees? ii. Els continguts i la producció. Projectes per treballar-hi (bíblia) i projectes per presentar (dossier) iii. El disseny del pla de producció. Gestió de recursos a partir del pla de treball. iv.El pitching v.La posada en marxa de l'equip i el llançament del producte |
4.Estudi de casos pràctics de producció audiovisual. | |
5.Emprenedoria i sector audiovisual. |