2014_15
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Grau de Comunicació Audiovisual (2009)
 Assignatures
  PERSPECTIVES TEÒRIQUES EN COMUNICACIÓ
   Fonts d'informació
Bàsica

Aquesta bibliografia bàsica es completarà al programa de l'assignatura i es facilitarà un llistat de textos obligatoris.

Blumer, H. (1933). Movies and conduct. New York: The Macmillan Company.

Blumer, H. (1982).  El Interaccionismo Simbólico: perspectiva y método. Barcelona: Hora

Curran, J., Morley, D., Walkerdine, V. [comp.] (1998). Estudios culturales y comunicación: anàlisis, producción y consumo cultural de las políticas de identidad y el posmodernismo. Barcelona: Paidós.

Du Gay, P., Hall, S., Janes, L., Mackay, H., Negus, K. (1997) Doing Cultural Studies: The Story of the Sony Walkman (Culture, Media & Identities). London: Sage.

Geertz, C. (1990). La interpretación de las culturas. Barcelona: Gedisa.

Ginsburg, F.D., Abu-Lughod, L., Larkin, B. [eds.] (2002). Media worlds. Berkeley University of California Press.
Goffman, E. (1979). Gender Advertisements. London: Macmillan Press. Hall, S. (1997). Representation: cultural representations and signifying practices. Sage: The Open University.
Kottack, C.P. (2002). Antropología cultural. Madrid: McGraw Hill.
Livingstone, S. (1998). Making sense of television: the psychology of audience interpretation. London: Routledge. Morley, D. (1996). Televisión, audiencias y estudios culturales. Buenos Aires: Amorrortu.
Pujadas, J.J., Comas, D., Roca, J. (2010). Etnografía. Barcelona: UOC.
Watzlawick, P., Beavin, J., Jackson, D.D. (1981). Teoría de la comunicación humana: interacciones, patologías y paradojas. Barcelona: Herder.  
Wikin, Y. (1994). La nueva comunicación. Barcelona: Kairos.

Complementària