Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau de Comunicació Audiovisual (2009) |
Assignatures |
DRET I GESTIÓ DE CONTINGUTS |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | DRET I GESTIÓ DE CONTINGUTS | Codi | 12234202 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | El primer dia de classe s'explica el funcionament i la dinàmica de totes les sessions. |
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes | La metodologia impartida implica assistència a classe per poder treballar col·laborativament dins l'aula. A partir d'un cas real o hipotètic, els alumnes han de: 1. Aclarir les qüestions terminològiques 2. Aportar les reflexions que els suggereix el cas plantejat 3. Determinar els objectius d'aprenentatge 4. Fixar les fonts d'informació. En una segona sessió, es discuteixen en comú els objectius d'aprenentatge. |
Portafolis/ Carpeta d’aprenentatge | A la carpeta d'aprenentatge s'hi recullen totes les evidències de l'aprenentatge. La carpeta és revisada per la tutora del curs. |
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques | Una sessió del curs es fa a través de les TIC a l'aula d'informàtic. |
Atenció personalitzada | Durant el curs, la professora-tutora està disponible per consultar dubtes sobre continguts o sobre la metodologia. Un cop a final de curs, es fa una entrevista on es valora el curs i es pacta la nota. |