2023_24
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Grau en Comunicació Audiovisual (2009)
 Assignatures
  GESTIÓ DE CONTINGUTS ALS MERCATS AUDIOVISUAL I PUBLICITARI
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries El primer dia de classe s'explica el funcionament i la dinàmica de totes les sessions.
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes La metodologia impartida implica assistència a classe per poder treballar col·laborativament dins l'aula. A partir d'un cas real o hipotètic, els estudiants han de: 1. Aclarir les qüestions terminològiques 2. Aportar les reflexions que els suggereix el cas plantejat 3. Determinar els objectius d'aprenentatge 4. Fixar les fonts d'informació. En una segona sessió, es discuteixen en comú els objectius d'aprenentatge.
Portafolis/ Carpeta d’aprenentatge A la carpeta d'aprenentatge s'hi recullen totes les evidències de l'aprenentatge. La carpeta és revisada per la tutora del curs.
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques Dues sessions del curs es fan a través de les TIC a les aules d'informàtica.
Atenció personalitzada Durant el curs, la professora-tutora està disponible per consultar dubtes sobre continguts o sobre la metodologia. Durant el període de tancament de l'avaluació continuada, es fa una entrevista on es valora el curs i es pacta la nota.