2019_20
Guía docente 
Facultad de Letras
A A 
castellano 
Grado en Periodismo (2009)
 Asignaturas
  GESTIÓN DE CONTENIDOS
   Metodologías
Metodologías
  descripción
Actividades introductorias El primer dia de classe s'explica el funcionament i la dinàmica de totes les sessions.
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprendizaje basado en problemas La metodologia impartida implica assistència a classe per poder treballar col·laborativament dins l'aula. A partir d'un cas real o hipotètic, els estudiants han de: 1. Aclarir les qüestions terminològiques 2. Aportar les reflexions que els suggereix el cas plantejat 3. Determinar els objectius d'aprenentatge 4. Fixar les fonts d'informació. En una segona sessió, es discuteixen en comú els objectius d'aprenentatge.
Portafolios / Carpeta de aprendizaje A la carpeta d'aprenentatge s'hi recullen totes les evidències de l'aprenentatge. La carpeta és revisada per la tutora del curs.
Practicas a través de TIC en aulas informáticas Dues sessions del curs es fan a través de les TIC a les aules d'informàtica.
Atención personalizada Durant el curs, la professora-tutora està disponible per consultar dubtes sobre continguts o sobre la metodologia. Durant el període de tancament de l'avaluació continuada, es fa una entrevista on es valora el curs i es pacta la nota.