Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau en Periodisme (2009) |
Assignatures |
TALLER DE RÀDIO |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | TALLER DE RÀDIO | Codi | 12244230 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | Quart | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Treballa una visió crítica dels conceptes explicatius de la realitat social i els emmarca en el seu procés de construcció social És capaç d’analitzar críticament, des del punt de vista de la història dels corrents estètics, qualsevol producte comunicatiu de masses Adquireix la capacitat d’analitzar les dinàmiques socials, econòmiques, polítiques i culturals de la nostra societat | |
A3 |
Coneix i identifica els diferents sistemes i formats de captació, gravació, edició i tractament d’imatge i so Es capacita en les possibilitats expressives tant de la imatge com del so | |
A4 |
Pren consciència de la importància d’una bona expressió oral i escrita per al desenvolupament professional i personal Reconeix les característiques bàsiques de l’oralitat i les seves funcions Coneix les característiques i els elements condicionants dels textos orals, especialment els dels mitjans audiovisuals Identifica i corregeix els problemes d’expressió oral més comuns Domina les tècniques bàsiques de la locució per a ràdio i televisió | |
A7 |
Coneix i sap aplicar el concepte d'actualitat periodística i de noticiabilitat | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT3 |
Identificar la situació plantejada com un problema en l’àmbit de la disciplina i tenir la motivació per afrontar-lo. Seguir un mètode sistemàtic per dividir el problema en parts, identificar les causes i aplicar els coneixements propis de la disciplina. Dissenyar una solució nova utilitzant els recursos necessaris per afrontar el problema. Incloure els aspectes concrets de la solució proposada en un model realista. Reflexionar sobre el model proposat i ser capaç de trobar-hi limitacions i proposar millores. | |
CT5 |
Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques. Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada. Elaborar un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu. Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral. Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada. Produir un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactuar de manera efectiva amb l’auditori. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |