Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau de Llengua i Literatura Catalanes (2009) |
Assignatures |
LITERATURA CATALANA TARDOMEDIEVAL I MODERNA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | LITERATURA CATALANA TARDOMEDIEVAL I MODERNA | Codi | 12254109 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | Segon |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A9 |
Comprèn la literatura com un espai de representació i debat ideològic i de construcció de discursos socials Adquireix coneixements i termes específics sobre els diversos aspectes de la creació literària i la seva recepció Realitza activitats d'estudi i anàlisi dels conceptes teòrics i els mecanismes fonamentals per entendre els períodes, moviments, etapes, generacions, estils i obres de la literatura catalana | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Posa en pràctica de forma disciplinada els enfocaments, mètodes i experiències que proposa el professor Comparteix i assumeix els objectius d'aprenentatge proposats pel professor Pregunta per aprendre i s’interessa per aclarir els seus dubtes Comprèn els elements que composen una disciplina Fa preguntes intel·ligents que qüestionen el que ha après i mostra iniciativa en la cerca d’ informació Contrasta els esquemes mentals propis amb els dels demés i ho aprofita com a oportunitat d’aprenentatge | |
B3 |
Reflexiona sobre les noves formes de fer les coses | |
B4 |
Presenta resultats d’ allò que s’espera en el temps previst Presenta resultats d’allò que s’ espera en la manera adequada d’ acord amb la bibliografia donada i en el temps previst Decideix com ha de fer el treball previst perquè tingui la màxima qualitat possible | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |