2010_11
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Grau de Llengua i Literatura Catalanes (2009)
 Assignatures
  LLENGUA ANGLESA I
   Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A1 Desenvolupa la capacitat d'expressió oral i escrita per satisfer les necessitats d’ús instrumental de la llengua anglesa a un nivell bàsic
Mostra un maneig de la gramàtica i el vocabulari de la llengua anglesa a un nivell bàsic
Es sensibilitza sobre els aspectes de més contrast entre l'anglès i l'espanyol/el català i es familiaritza amb els errors més comuns que es donen en el procés de transferència entre llengües per poder-los identificar i corregir
Valora la importància de la responsabilitat, l'organització, la disciplina i la consistència a l'hora de dur a terme treballs individuals i en grup com a qualitats necessàries per al desenvolupament personal
Utilitza les noves tecnologies per adquirir coneixements, desenvolupar tasques, solucionar problemes i millorar diversos aspectes relacionats amb el propi procés d'aprenentatge de la llengua anglesa
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B1 Pregunta per aprendre i s’interessa per aclarir els seus dubtes
Reconeix la rellevància dels esquemes mentals diferents al seu
Adapta els objectius d’aprenentatge proposats pel professor/a
Adopta autònomament les estratègies d'aprenentatge en cada situació
Es capaç d’integrar paradigmes d’altres disciplines
Construeix coneixements compartits, aprèn i facilita la construcció conjunta de l'aprenentatge
 B2 Identifica el que és un problema i pren la decisió d’ afrontar-lo
Elabora una estratègia per a resoldre el problema
Transfereix l’ aprenentatge de casos i exercicis de l’ aula a situacions reals d’ altres àmbits
 B4 Gestiona i organitza el treball i el temps d’ acord amb la planificació donada
Fa el treball previst d'acord amb els criteris de qualitat donats
Presenta resultats d’ allò que s’espera en el temps previst
Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa
 B5 Té en compte els punts de vista dels demés i retroalimenta de forma constructiva
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge