Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau d'Història (2018) |
Assignatures |
SOCIETAT I CULTURA A L'EDAT MITJANA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | SOCIETAT I CULTURA A L'EDAT MITJANA | Codi | 12294009 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Primer | Jul., Set. |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Reconeix els conceptes principals i les dinàmiques de la història general o universal. | |
A3 |
Analitza les diverses etapes històriques des de la prehistòria fins a la contemporaneïtat. Entén l'estructura diacrònica de la història. Sap interpretar el desenvolupament polític, social i econòmic dels principals pobles mediterranis durant totes les etapes de la història i els seus sistemes de relació. | |
A5 |
Utilitza correctament qualsevol tipus de fonts històriques o informacions bibliogràfiques i electròniques. | |
A8 |
Analitza i valora els conceptes apresos a partir de les fonts històriques mitjançant el comentari de text o material afí. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT4 |
Identificar el propi rol dins del grup i conèixer els objectius i tasques del grup. Comunicar i actuar dins del grup per facilitar la cohesió i el rendiment. Comprometre’s amb les tasques i l’agenda del grup. Col·laborar dins del grup en un bon clima de treball i en la resolució de problemes. | |
CT5 |
Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques. Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada. Elaborar un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu. Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral. Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada. Produir un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactuar de manera efectiva amb l’auditori. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |