Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau en Història de l'Art i Arqueologia (2018) |
Assignatures |
TALLER INTERDISCIPLINARI: VIATGE D'ESTUDIS A ROMA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | TALLER INTERDISCIPLINARI: VIATGE D'ESTUDIS A ROMA | Codi | 12304218 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | Quart | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A2 |
Classifica les eines i recursos bàsics de les disciplines per aplicar-los a la recerca historicoartística i arqueològica. | |
A3 |
Desenvolupa una consciència crítica dels valors del patrimoni historicoartístic. Relaciona les estructures i processos històrics d'un període amb els seus antecedents i consegüents. | |
A4 |
Sap utilitzar les metodologies associades a l'estudi arqueològic de l'arquitectura. | |
A5 |
Analitza, interpreta i compara el patrimoni arqueològic i historicoartístic propi del territori en relació amb l'arqueologia i història de l'art general. | |
A6 |
Distingeix l'evolució de l'arquitectura i el seu significat sociopolític. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT1 |
Utilitzar informació en llengua estrangera d'una manera eficaç. | |
CT4 |
Identificar el propi rol dins del grup i conèixer els objectius i tasques del grup. Comunicar i actuar dins del grup per facilitar la cohesió i el rendiment. Comprometre’s amb les tasques i l’agenda del grup. Col·laborar dins del grup en un bon clima de treball i en la resolució de problemes. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |