2011_12
Educational guide 
Faculty or Arts
A A 
 
Translation and Intercultural Studies (2010)
 Competences


TypeA Code Competences Specific
  Research
  AR1 Aplicar els principis de la investigació en traductologia i estudis interculturals a nivell avançat
  AR2 Dominar les normes de l’anglès acadèmic avançat
  AR3 Aplicar els metallenguatges de les teories actuals de la traducció a nivell avançat
  AR4 Dominar els paradigmes metodològics de la investigació actual sobre la traducció i la interpretació a nivell avançat
  AR5 Comprendre les modalitats actuals de la traducció i la interpretació en contextos socioculturals complexos
  AR6 Comprendre els principis dels estudis descriptius de la traducció
  AR7 Dominar la història i l’impacte de les tecnologies lingüístiques
  AR8 Comprendre la teoria de la sociologia dels capitals socials i de les xarxes d’actors
  AR9 Comprendre les investigacions principals sobre la traducció i la interpretació
  AR10 Identificar punts febles de projectes d’investigació
  AR11 Dominar l’anàlisi avançada dels marcadors textuals de funcions comunicatives
  AR12 Dominar l’edició professional de textos electrònics acadèmics en anglès
  AR13 Comprendre els principis del programari de gestió de terminologia i de memòria de traducció
  AR14 Comprendre la utilització de corpus lingüístics per a l’anàlisi de textos complexos
TypeB Code Competences Transversal
  Research
  BR1 Learning to learn
  BR2 Effective solutions to complex problems
  BR3 Critical, logical and creative thinking, and an ability to innovate
  BR4 Autonomy, responsibility and initiative
  BR5 Teamwork, collaboration and sharing of responsibility
  BR6 Clear and effective communication of information, ideas, problems and solutions in public or a specific technical field
  BR7 Sensitivity to environmental issues
TypeC Code Competences Nuclear
  Research
  CR1 Have an intermediate mastery of a foreign language, preferably English
  CR2 Be advanced users of the information and communication technologies
  CR3 Be able to manage information and knowledge
  CR4 Having commintment with ethics and social responsibility as a citizen and a professional (Citizenship)
  CR5 Be able to define and develop their academic and professional project