2019_20
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Comunicació Estratègica en la Societat del Risc (2012)
 Assignatures
  INVESTIGACIÓ DE TEXTS MEDIÀTICS
DADES IDENTIFICATIVES 2019_20
Assignatura (*) INVESTIGACIÓ DE TEXTS MEDIÀTICS Codi 12765105
Ensenyament
Comunicació Estratègica en la Societat del Risc (2012)
Cicle 2n
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període Horaris i dates d'examen
3 Obligatòria Primer 1Q
Modalitat i llengua d'impartició Veure grups activitat
Prerequisits
Departament Estudis de Comunicació
Coordinador/a
CASTELLÓ COGOLLOS, ENRIC
Adreça electrònica enric.castello@urv.cat
Professors/es
CASTELLÓ COGOLLOS, ENRIC
Web
Descripció general i informació rellevant Aquesta assignatura està dissenyada per a que l’estudiant coneixi diversos mètodes d’anàlisi de textos mediàtics, posant èmfasi en la perspectiva interpretativa. El curs s’enfoca en la mediatització i les seves implicacions des del punt de vista institucional, polític i corporatiu. Després d’unes sessions introductòries a la investigació de textos als mitjans, es procedeix a descriure l’anàlisi del contingut, l’estudi de marcs interpretatius i l’anàlisi del discurs i narrativa. Al llarg del curs es realitzen i comenten lectures. Es treballa sobre casos reals de comunicació corporativa i institucional a classe, aplicant perspectives del storytelling. L’objectiu global de l’assignatura pretén que els estudiants adquireixin coneixements generals sobre els enfocaments existents en l’àmbit de la investigació del text mediàtic i siguin capaços d’aplicar dites lògiques a futurs treballs, així com al món professional.
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent