2019_20
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Comunicació Estratègica en la Societat del Risc (2012)
 Assignatures
  GESTIÓ DE LA COMUNICACIÓ EN LÍNIA
   Fonts d'informació
Bàsica , , ,

Abbate, J. (1999). Inventing the Internet. MIT Press.

Aced, C. et al (2009).  Visibilidad.  Cómo gestionar la reputación online. Barcelona: Ediciones Gestión 2000.

Anderson, C. (2008). Long Tail, The, Revised and Updated Edition: Why the Future of Business is Selling Less of More. Hyperion.

Borges, B. (2009). Marketing 2.0: Bridging the Gap Between Seller and Buyer Through Social Media Marketing. Wheatmark.

Celaya, J. (2009). La empresa en la web 2.0. Gestión 2000. [Available online]

Del Valle, E. (2016). Google Adwords: Trucos y Estrategias Para el Éxito. 

Meerman, D. (2010). The New Rules of Marketing and PR: How to Use Social Media, Blogs, News Releases, Online Video, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly.Wiley.

Safko, L et al (2010). The Social Media Bible: Tactics, Tools, and Strategies for

Business Success (2nd edition). John Wiley & Sons.

Weinberg, T. (2009). The New Community Rules: Marketing on the Social Web. O'Reilly.

Zarrella, D. (2009). The Social Media Marketing Book. O'Reilly.

Google, (2018) Academies for Ads, https://landing.google.com/academyforads/

Complementària