2019_20
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Comunicació Estratègica en la Societat del Risc (2012)
 Assignatures
  DISSENY D' EXPERIÈNCIES
   Continguts
Tema Subtema
Avui en dia els turistes volen aprendre, descobrir y viure experiències úniques. Ells busquen interactuar. Volen conèixer com viu altre gent y visitar llocs insòlits i poc coneguts.
Per proporcionar una experiència memorable, no es pot improvisar. Es requereix d'una extensa planificació i esforç.

Tema 1. Nuevas tendencias y dinámicas de los mercados turísticos. Condicionantes del desarrollo de nuevos productos y actividades de ocio.


Tema 2. Tendencias emergentes y factores estratégicos para la renovación, desarrollo y comunicación de nuevos productos turísticos.

Tema 3. La experiència... l'objectiu. Definició. El Mix de moltes coses. El producte de moltes idees. La suma de molts detalls.

Tema 4. Tipología de nuevos productos y actividades turísticas. Formas innovadoras de distribución. Análisis de casos.

Tema 5. Condicionantes en la producción y comunicación del sector del ocio.