Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Antropologia Urbana, Migracions i Intervenció Social (2013) |
Assignatures |
CONTEXTOS I ESPAIS D'INTERVENCIÓ EMERGENTS |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | CONTEXTOS I ESPAIS D'INTERVENCIÓ EMERGENTS | Codi | 12815207 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | 1Q |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Activitats encaminades a la presa de contacte, presentar l'assignatura i recollir informació dels estudiants, de manera presencial, o mitjançant l'ús de fòrums de presentació, i / o documentació publicada a l'aula virtual (Moodle) per a la seva lectura pels estudiants. |
Sessió Magistral | Exposició dels continguts de l'assignatura. És possible també que en el context semipresencial, l'exposició dels continguts de l'assignatura es faci mitjançant la publicació de materials en diversos formats i altres eines de l'aula virtual. |
Seminaris | Treball en profunditat d'un tema (monogràfic). Ampliació i relació dels continguts donats a les sessions magistrals amb el quefer professional. També pot ser realitzat mitjançant la publicació de materials en diversos formats i altres eines de l'aula virtual. |
Debats | Activitats on, individualment o en grup, els estudiants argumenten i confronten idees sobre un tema determinat, mitjançant l'ús d'eines síncrones com el xat i / o asíncrones com el fòrum del Campus Virtual (Moodle) |
Resolució de problemes, exercicis | Formulació, anàlisi, resolució i debat d'un problema o exercici, relacionat amb la temàtica de l'assignatura a l'aula virtual (Moodle) |
Treballs | Treballs que realitza l'estudiant a partir de material i referències de l'aula virtual i que lliura a través de la mateixa. |
Atenció personalitzada | Els treballs estaran tutoritzats per la professora i es preveuen un mínim de dues tutories obligatòries (presencials o virtuals) per facilitar el guiatge del treball de l'alumne/a. |