Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Antropologia Urbana, Migracions i Intervenció Social (2013) |
Assignatures |
PROJECTES MIGRATORIS TRANSNACIONALS: GÈNERE, FAMÍLIA I GENERACIONS |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2018_19 |
Assignatura | PROJECTES MIGRATORIS TRANSNACIONALS: GÈNERE, FAMÍLIA I GENERACIONS | Codi | 12815211 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | 2Q |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Activitats adreçades a prendre contacte i a recollir informació dels estudiants i a la presentació de l'assignatura. |
Sessió Magistral | Exposició dels continguts de l'assignatura. |
Seminaris | Treball en profunditat sobre un tema (monogràfic). Ampliació i relació dels continguts donats a les sessions magistrals amb la pràctica professional. |
Debats | Activitat on dos o més grups defensen postures contràries sobre un tema determinat. |
Treballs | Exercicis que realitza l'estudiant a partir de material i referències facilitades pel professorat. Aquesta activitat té un abast i una extensió superiors que la resolució de problemes. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | Anàlisi i resolució d'un problema o exercici pràctic concret relacionat amb la temàtica de l'assignatura. Aquesta activitat té un abast més acotat i una extensió més reduïda que els treballs i els projectes. |
Atenció personalitzada | Temps que cada professor té reservat per atendre i resoldre dubtes als estudiants. Aquesta atenció pot fer-se presencialment, a través del fòrum de dubtes de l'assignatura i / o webconferència. |