Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Antropologia Mèdica i Salut Global (2014) |
Assignatures |
SALUT I SOCIETAT EN LA HISTÒRIA D'OCCIDENT |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | SALUT I SOCIETAT EN LA HISTÒRIA D'OCCIDENT | Codi | 12835105 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
5 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Coneix i avalua críticament les fonts i la literatura científica sobre antropologia mèdica, història de la ciència, salut global i camps relacionats amb els processos de salut, malaltia i atenció. | |
A4 |
Coneix i sap utilitzar críticament les fonts i la literatura científica sobre antropologia mèdica i salut global i camps relacionats amb els processos de salut, malaltia i atenció, per interpretar dades etnogràfiques, fonts històriques, fonts documentals i estadístiques. Coneix, distingeix i sap utilitzar els diferents subgèneres d'escriptura etnogràfica i escriptura biomèdica i aplicar-los a la investigació en antropologia mèdica i en salut global. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Adopta autònomament les estratègies d’ aprenentatge en cada situació | |
B5 |
Facilita la gestió positiva de les diferències, desacords i conflictes que es produeixen a l’ equip | |
B6 |
Adapta la seva argumentació als diferents grups i/o situacions preestablertes | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1 |
Comprèn informació i articles de caràcter rutinari | |
C2 |
Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu... |