Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Ensenyament de Llengües: Espanyol com a Llengua Estrangera (2015) |
Assignatures |
EL MARC COMÚ EUROPEU DE REFERÈNCIA PER A LES LLENGÜES |
Planificació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2018_19 |
Assignatura | EL MARC COMÚ EUROPEU DE REFERÈNCIA PER A LES LLENGÜES | Codi | 12855103 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies :: Proves | ||||||||||||
Competències | (*) Hores a classe |
Hores fora de classe |
(**) Hores totals | |||||||||
Activitats Introductòries |
|
2 | 0 | 2 | ||||||||
Sessió Magistral |
|
12 | 4 | 16 | ||||||||
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
10 | 10 | 20 | ||||||||
Treballs |
|
0 | 10 | 10 | ||||||||
Estudis previs |
|
5 | 5 | 10 | ||||||||
Pràctiques a través de TIC |
|
0 | 15 | 15 | ||||||||
Atenció personalitzada |
|
1 | 1 | 2 | ||||||||
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |