2019_20
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Ensenyament de Llengües: Espanyol com a Llengua Estrangera (2015)
 Assignatures
  L'ENSENYAMENT DE LA PRONUNCIACIÓ A L'AULA D'ESPANYOL COM A LLENGUA ESTRANGERA
DADES IDENTIFICATIVES 2019_20
Assignatura (*) L'ENSENYAMENT DE LA PRONUNCIACIÓ A L'AULA D'ESPANYOL COM A LLENGUA ESTRANGERA Codi 12855207
Ensenyament
Ensenyament de Llengües: Espanyol com a Llengua Estrangera (2015)
Cicle 2n
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període Horaris i dates d'examen
3 Optativa 1Q
Modalitat i llengua d'impartició Veure grups activitat
Prerequisits
Departament Filologies Romàniques
Coordinador/a
JIMÉNEZ LÓPEZ, MARÍA DOLORES
Adreça electrònica mariadolores.jimenez@urv.cat
Professors/es
JIMÉNEZ LÓPEZ, MARÍA DOLORES
Web
Descripció general i informació rellevant El objetivo de esta asignatura es dotar al docente de las herramientas necesarias para que pueda enseñar a pronunciar a sus alumnos elaborando sus propias actividades. Para lograr este objetivo, se establecerá la distinción entre la enseñanza de la fonética, la enseñanza de la pronunciación y la corrección fonética; se reflexionará sobre los prejuicios que existen acerca de la enseñanza de la pronunciación en la clase de español como lengua extranjera; se pondrán de relieve los beneficios de la práctica de la pronunciación para el estudiante; se mostrará que la competencia fónica no está aislada de las demás competencias; se insistirá en los beneficios que la práctica de la pronunciación aporta a otras destrezas lingüísticas. En definitiva, se pretende que el estudiante adquiera una formación práctica –que le permita incorporar la pronunciación en la clase de ELE— así como un dominio de los fundamentos teóricos que subyacen a la enseñanza de la pronunciación.
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent