Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Ensenyam. i Adquis. de l'Anglès com a Llengua estrang./segona Llengua(2015) |
Assignatures |
METODOLOGIA DE L'ENSENYAMENT DE SEGONES LLENGÜES |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | METODOLOGIA DE L'ENSENYAMENT DE SEGONES LLENGÜES | Codi | 12865102 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A4 |
Planifica, analitza, compara i avalua el currículum docent de llengua anglesa en diferents nivells; desenvolupa i aplica metodologies didàctiques, grupals o individuals i personalitzades, adaptades a la diversitat dels estudiants | |
A5 |
Argumenta i raona sobre com, quan, i de quina manera treballar les destreses comunicatives en la classe de llengua anglesa | |
A7 |
Desenvolupa l'habilitat de detectar dificultats d'aprenentatge, i aplica la metodologia adequada per a superar-les | |
A8 |
Identifica, descriu i analitza els principals enfocaments metodològics utilitzats en l'ensenyament de l'anglès com a llengua estrangera | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Adapta els objectius d’aprenentatge proposats pel professor/a Té una visió de conjunt de les diferents teories o metodologies d’una assignatura | |
B4 |
Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa Proposa millores a les orientacions relatives de com realitzar el treball amb qualitat | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1 |
Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu... |