Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Ensenyam. i Adquis. de l'Anglès com a Llengua estrang./segona Llengua(2015) |
Assignatures |
MATERIALS I TÈCNIQUES PER A L'ENSENYAMENT DE LA LLENGUA ANGLESA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2017_18 |
Assignatura | MATERIALS I TÈCNIQUES PER A L'ENSENYAMENT DE LA LLENGUA ANGLESA | Codi | 12865103 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A2 |
Analitza els factors que intervenen en la producció / comprensió d'una llengua estrangera | |
A3 |
Ordena i s'estructura el procés d'aprenentatge en base a un model comunicatiu, basat en l'acció (comprensió, producció, interacció i mediació oral i escrita) d'acord amb les orientacions del Marc Comú Europeu de Referència per a les Llengües del Consell de Europa | |
A4 |
Analitza, compara, avalua, selecciona i adapta de forma reflexiva i crítica material adequat per presentar, practicar i corregir elements de comunicació oral i escrita en llengua anglesa d'acord amb el Marc Comú Europeu de Referència per a les Llengües del Consell d'Europa | |
A7 |
Identifica i aplica els processos d'interacció i comunicació a l'aula, domina i aplica les destreses i habilitats necessàries per fomentar l'aprenentatge a l'aula | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Contrasta els esquemes mentals propis amb els dels demés i ho aprofita com a oportunitat d’aprenentatge | |
B4 |
Reconeix els encerts i errors en el desenvolupament de la seva tasca | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1 |
Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals |