2015_16
Educational guide 
Faculty of Arts
A A 
english 
Teaching and Learning English as a Foreign/Second Language (2015)
 Subjects
  GRAMMAR AND LEXICON IN THE EL CLASSROOM
   Learning outcomes
Type A Code Learning outcomes
 A3 Reflexiona críticament sobre l'ensenyament-aprenentatge dels diferents nivells lingüístics (gramàtica, lèxic, fonètica, pragmàtica) i analitza, elabora, compara i avalua propostes didàctiques al respecte
 A5 Analitza, compara, avalua i selecciona material adequat per presentar, practicar i corregir elements de la pronunciació, la gramàtica, el lèxic i la pragmàtica de la llengua anglesa
Argumenta i raona sobre com, quan, i de quina manera treballar la pronunciació, la gramàtica, el lèxic i la pragmàtica en la classe de llengua anglesa
 A6 Elabora propostes i activitats pràctiques per incorporar les diferents competències lingüístiques (pragmàtica, gramatical, lèxica, fonètica) en els programes docents
Type B Code Learning outcomes
 B1 Ask intelligent questions that challenge what they have learned and show initiative in their search for information.
 B6 Make interesting and persuasive presentations.
Analyze, appraise and respond to the questions they are asked during an oral presentation.
Type C Code Learning outcomes