2015_16
Educational guide 
Faculty of Arts
A A 
english 
Teaching and Learning English as a Foreign/Second Language (2015)
 Subjects
  PRONUNCIATION IN THE EL CLASSROOM
   Learning outcomes
Type A Code Learning outcomes
 A3 Reflexiona críticament sobre l'ensenyament-aprenentatge dels diferents nivells lingüístics (gramàtica, lèxic, fonètica, pragmàtica) i analitza, elabora, compara i avalua propostes didàctiques al respecte
Posseeix fluïdesa i precisió en l'ús instrumental i acadèmic de la llengua anglesa.
 A5 Analitza, compara, avalua i selecciona material adequat per presentar, practicar i corregir elements de la pronunciació, la gramàtica, el lèxic i la pragmàtica de la llengua anglesa
Argumenta i raona sobre com, quan, i de quina manera treballar la pronunciació, la gramàtica, el lèxic i la pragmàtica en la classe de llengua anglesa
 A6 Elabora propostes i activitats pràctiques per incorporar les diferents competències lingüístiques (pragmàtica, gramatical, lèxica, fonètica) en els programes docents
Type B Code Learning outcomes
 B4 Do the work planned in accordance with the quality criteria provided.
Type C Code Learning outcomes