Educational guide Faculty of Arts |
english |
Teaching and Learning English as a Foreign/Second Language (2015) |
Subjects |
PRAGMATICS IN THE EL CLASSROOM |
Competences |
IDENTIFYING DATA | 2015_16 |
Subject | PRAGMATICS IN THE EL CLASSROOM | Code | 12865108 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 2nd | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
3 | Compulsory | First | 2Q |
Competences | Learning outcomes | Contents |
Planning | Methodologies | Personalized attention |
Assessment | Sources of information | Recommendations |
Type A | Code | Competences Specific |
A2 | Dominar els fonaments lingüístics bàsics de la lingüística teòrica i aplicada | |
A3 | Posseir un coneixement avançat de la llengua anglesa oral i escrita a tots els nivells i del seu sistema lingüístic (lèxic, fonètic, gramatical, pragmàtic, discursiu) i donar-li un tractament didàctic adequat | |
A5 | Identificar, descriure, analitzar i avaluar recursos, estratègies, mètodes i procediments didàctics emprats en l'ensenyament de la llengua anglesa i aplicar-los adequadament en qualsevol entorns ILE / ISL i en funció de les necessitats de l'alumnat. | |
A6 | Planificar, estructurar i dissenyar unitats didàctiques, programar i pautar els continguts de la disciplina en entorns diversos amb sensibilitat als diferents ritmes d'aprenentatge de la llengua anglesa | |
Type B | Code | Competences Transversal |
B1 | Learning to learn | |
B6 | Comunicar informació, idees, conclusions, problemes i solucions - i les raons que els sustenten - de manera clara i efectiva en públic o àmbit tècnic concret | |
Type C | Code | Competences Nuclear |