2015_16
Educational guide 
Faculty of Arts
A A 
english 
Teaching and Learning English as a Foreign/Second Language (2015)
 Subjects
  PRAGMATICS IN THE EL CLASSROOM
   Learning outcomes
Type A Code Learning outcomes
 A2 Identifica i analitza les unitats bàsiques i estratègies d'ensenyament i aprenentatge per a desenvolupar una competència comunicativa global (discursiva, textual, pragmàtica) en anglès
 A3 Reflexiona críticament sobre l'ensenyament-aprenentatge dels diferents nivells lingüístics (gramàtica, lèxic, fonètica, pragmàtica) i analitza, elabora, compara i avalua propostes didàctiques al respecte
Reflexiona críticament sobre estudis relacionats amb el camp de la pragmàtica de la interllengua
 A5 Analitza, compara, avalua i selecciona material adequat per presentar, practicar i corregir elements de la pronunciació, la gramàtica, el lèxic i la pragmàtica de la llengua anglesa
Argumenta i raona sobre com, quan, i de quina manera treballar la pronunciació, la gramàtica, el lèxic i la pragmàtica en la classe de llengua anglesa
 A6 Elabora propostes i activitats pràctiques per incorporar les diferents competències lingüístiques (pragmàtica, gramatical, lèxica, fonètica) en els programes docents
Type B Code Learning outcomes
 B1 Learn by asking questions and take an interest in clearing up doubts.
 B6 Structure their presentations and comply with any requirements should there be any.
Reply to the questions that they are asked.
Understand that non-verbal language is appropriate to verbal discourse.
Type C Code Learning outcomes