Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Ensenyam. i Adquis. de l'Anglès com a Llengua estrang./segona Llengua(2015) |
Assignatures |
PRAGMÀTICA A LA CLASSE DE LLENGUA ANGLESA |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | PRAGMÀTICA A LA CLASSE DE LLENGUA ANGLESA | Codi | 12865108 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | Juny, Jul. |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
Alcón, E. (2005). Does instruction work for pragmatic learning in EFL contexts? System 33: 417-435 Austin,J. (1962). How to do things with words. Oxford: OUP. Bardovi-Harlig, K. & Mahan-Taylor, R. (2003). Teaching Pragmatics. Washington DC: US Department of State Office of English Language Programs. Eelen, G. (2001). A critique of politeness theories. Manchester: St. Jerome. Kasper, G. (2001). Classroom research on interlanguage pragmatics. In Rose & Kasper (eds.) Pragmatics in language teaching. Cambridge: Cambridge University Press, pp. 33-60. Horn, L., & Ward, G. (Eds.) (2006). The Handbook of Pragmatics. Oxford: Wiley-Blackwell. House, J. (1996). Developing pragmatic fluency in English as a foreign language. Studies in Second Language Acquisition, 18, 225-253. Leech,G.N. (2014). The Pragmatics of Politeness.Oxford: OUP. Levinson,S.C. (2000). Presumptive meanings: the theory of generalized conversational implicature. Cambridge, MA: MIT Press. Rose, K. R. (2005). On the effects of instruction in second language pragmatics. System, 33, 385-399. Searle,J. (1979). Expression and meaning. Studies in the theory of speech acts. Cambridge: CUP. Sperber, D. & Wilson, D. (1995). Relevance: Communication and cognition (2nd ed.). Oxford: Blackwell. Terkourafi, M. (2016). The linguistics of politeness and social relations. In K. Allan (Ed.), The Routledge handbook of linguistics (pp. 221-235). New York: Routledge. Watts, R.J.(2003). Politeness.Cambridge: CUP. |
|
Complementària | |