Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Ensenyam. i Adquis. de l'Anglès com a Llengua estrang./segona Llengua(2015) |
Assignatures |
ANGLÈS PER A FINALITATS ESPECÍFIQUES |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2017_18 |
Assignatura | ANGLÈS PER A FINALITATS ESPECÍFIQUES | Codi | 12865202 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A6 |
Planifica tasques educatives efectives que tinguin en compte l'especificitat de l'ensenyament de la llengua anglesa Dissenya materials i activitats orientades a un alumnat amb necessitats específiques i propòsits diferents en una varietat de contextos acadèmics i professionals | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Adopta autònomament les estratègies d’ aprenentatge en cada situació | |
B4 |
Pren decisions encertades mostrant seguretat i coherència i d’ acord amb una sistemàtica | |
B5 |
Porta a terme la seva aportació individual en el temps previst i amb els recursos disponibles. Contribueix a l’ establiment i aplicació dels processos de treball de l’ equip S’ interessa per la importància de l’activitat que es desenvolupa en el grup Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits Fomenta que tots els membres es comprometin amb la gestió i funcionament de l'equip | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |