2018_19
Educational guide 
Faculty of Arts
A A 
english 
Teaching and Learning English as a Foreign/Second Language (2015)
 Subjects
  ENGLISH FOR SPECIFIC PURPOSES
   Assessment
Methodologies Competences Description Weight        
Presentations / oral communications
A6
B5
A partir del resultat del seu treball en grup sobre el disseny d'un curs d'ESP, l'estudiant farà una presentació oral davant de la resta de participants. 20%
Problem solving, exercises in the classroom
A6
B4
A final de curs i de forma individual, els estudiants hauran de demostrar mitjançant una prova escrita que són capaços de fer front a una situació d'ESP. Aquesta prova tindrà un pes de 30 % sobre la nota final. 30%
Practical cases/ case studies in the classroom
A6
B4
Mitjançant una taula que contempla diferents aspectes, conceptes i preguntes, els estudiants hauran de presentar la seva anàlisi crítica de tot un seguit de mostres de materials d'ESP. Aquesta activitat tindrà un pes del 20 % a la nota final. 20%
Assignments
A6
B4
B5
Mijançant un treball en grup, i tenint en compte tots els elements que intervenen en el disseny d'un curs d'ESP, els
estudiants presentaran per escrit el curs que han dissenyat per una situació d'ESP concreta, així com els materials docents que utilizaran o els de la seva pròpia creació. Aquesta activitat tindrà un pes de 15 % sobre la nota final.
15%
Debates
A6
B4
L'assistència i la participació activa en els debats dins l'aula formaran part de la pràctica habitual a classe, que tindrà un pes d'un 15 % sobre la nota final. 15%
Others  
 
Other comments and second exam session

Prova escrita final: L'estudiant haurà de demostrar que és capaç de detectar les errades més importants i/o els punts forts en el disseny d'un hipotètic curs d'ESP, o bé haurà de ser capaç de desenvolupar o adaptar una tasca de material d'ESP publicat per a les necessitats concretes d'un grup d'estudiants d'ESP.

Presentació oral i treball: El treball sobre un "case study" d'ESP en concret que l'estudiant realitzi per escrit (en format powerpoint) i que després presenti oralment es podrà fer en grup si hi ha un nombre significatiu d'estudiants matriculats al curs. Aquest treball haurà de ser original i servirà per demostrar que efectivament l'estudiant ha assimilat els coneixements del curs.

PLAGI: Si una part d'aquest treball no és original i s'ha plagiat, l'estudiant suspendrà el curs. El plagi constitueix una seriosa ofensa acadèmica que no es tolerarà en aquest curs. S'espera que l'estudiant universitari tingui un comportament acadèmic íntegre i responsable.