Educational guide Faculty of Arts |
english |
Teaching and Learning English as a Foreign/Second Language (2015) |
Subjects |
FINAL MASTER'S PROJECT |
Competences |
IDENTIFYING DATA | 2015_16 |
Subject | FINAL MASTER'S PROJECT | Code | 12865301 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 2nd | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
6 | Final master project | First | 2Q |
Type A | Code | Competences Specific |
A1 | Dominar els corrents teòrics i enfocaments metodològics bàsics que caracteritzen els processos d'ensenyament i aprenentatge d'una llengua estrangera en general i de la llengua anglesa en particular | |
A2 | Dominar els fonaments lingüístics bàsics de la lingüística teòrica i aplicada | |
A3 | Posseir un coneixement avançat de la llengua anglesa oral i escrita a tots els nivells i del seu sistema lingüístic (lèxic, fonètic, gramatical, pragmàtic, discursiu) i donar-li un tractament didàctic adequat | |
A4 | Analitzar, planificar, dissenyar, desenvolupar i avaluar el procés d'ensenyament-aprenentatge de la llengua anglesa d'acord amb el currículum i l'enfocament metodològic adequats | |
A8 | Aplicar els mètodes d'investigació propis de l'àmbit de la lingüística aplicada i la didàctica de l'anglès com a llengua estrangera al disseny i elaboració de projectes docents, acadèmics i / o d'investigació rigorosos i implementar els resultats a l'aula d'anglès | |
Type B | Code | Competences Transversal |
B1 | Learning to learn | |
B2 | Resoldre problemes complexos de manera efectiva en contextos multidisciplinaris relacionats amb el camp de l'ensenyament de la llengua anglesa | |
B3 | Aplicar pensament crític, lògic i creatiu, en l'avantguarda del camp d'estudi, en un context d'investigació | |
B4 | Autonomy, responsibility and initiative | |
B6 | Comunicar informació, idees, conclusions, problemes i solucions - i les raons que els sustenten - de manera clara i efectiva en públic o àmbit tècnic concret | |
B7 | Sensibilització en temes mediambientals | |
Type C | Code | Competences Nuclear |
C2 | Be able to manage information and knowledge | |
C3 | Be committed to ethics and social responsibility as citizens and professionals | |
C4 | Be able to define and develop their academic and professional project |