Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Ensenyam. i Adquis. de l'Anglès com a Llengua estrang./segona Llengua |
Assignatures |
TREBALL DE FI DE MÀSTER |
Competències |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | TREBALL DE FI DE MÀSTER | Codi | 12865302 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
9 | Treball fi de màster | Primer | 2Q |
Tipus A | Codi | Competències Específiques |
A1 | Dominar els corrents teòrics i enfocaments metodològics bàsics que caracteritzen els processos d'ensenyament i aprenentatge d'una llengua estrangera en general i de la llengua anglesa en particular | |
A2 | Dominar els fonaments lingüístics bàsics de la lingüística teòrica i aplicada | |
A3 | Posseir un coneixement avançat de la llengua anglesa oral i escrita a tots els nivells i del seu sistema lingüístic (lèxic, fonètic, gramatical, pragmàtic, discursiu) i donar-li un tractament didàctic adequat | |
A4 | Analitzar, planificar, dissenyar, desenvolupar i avaluar el procés d'ensenyament-aprenentatge de la llengua anglesa d'acord amb el currículum i l'enfocament metodològic adequats | |
A8 | Aplicar els mètodes d'investigació propis de l'àmbit de la lingüística aplicada i la didàctica de l'anglès com a llengua estrangera al disseny i elaboració de projectes docents, acadèmics i / o d'investigació rigorosos i implementar els resultats a l'aula d'anglès | |
Tipus B | Codi | Competències Transversals |
CT1 | Desenvolupar l’autonomia suficient per a treballar en projectes d’investigació i col·laboracions científiques o tecnològiques dins el seu àmbit temàtic | |
CT2 | Formular valoracions a partir de la gestió i ús eficient de la informació | |
CT3 | Resoldre problemes complexes de manera crítica, creativa i innovadora en contextos multidisciplinaris | |
CT5 | Comunicar idees complexes de manera efectiva a tot tipus d’audiències | |
CT7 | Aplicar els principis ètics i de responsabilitat social com a ciutadà o ciutadana i com a professional | |
Tipus C | Codi | Competències Nuclears |