2018_19
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Ensenyam. i Adquis. de l'Anglès com a Llengua estrang./segona Llengua(2015)
 Assignatures
  TREBALL DE FI DE MÀSTER
   Resultats d'aprenentatge
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A1 Integra els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden projectar
 A2 Domina els coneixements, aptituds i habilitats necessàries per a redactar i defensar treballs de recerca a nivell internacional
 A3 Desenvolupa el sentit de l'escriptura científica sobre temes relacionats amb l'àmbit de l'ensenyament-aprenentatge de la llengua anglesa
 A4 Formula hipòtesis de partida i utilitza una metodologia que permeti extreure conclusions vàlides i argumentar de manera adequada i raonada
 A8 Desenvolupa adequadament tot un seguit de competències específiques, transversals i nuclears en un projecte integrador
Desenvolupa l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de definir i portar a terme un projecte
Busca, obté, processa, analitza, sintetitza i comunica informació críticament (oral, impresa, audiovisual, digital o multimèdia), la transforma en coneixement per elaborar i redactar un treball acadèmic rigorós tant de caràcter docent com a investigador, considerant les fonts bibliogràfiques adequades en el camp de l'ensenyament-aprenentatge de la llengua anglesa
Gestiona i utilitza de manera competent bases de dades electròniques i d'altres fonts
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B1 Fa aportacions significatives o certes innovacions
 B2 Identifica el que és un problema i pren la decisió d’ afrontar-lo
Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a dades i no només opinions subjectives i segueix un mètode lògic d’ anàlisis de la informació
Segueix un mètode lògic per identificar les causes d’ un problema i no quedar-se amb els símptomes
Presenta diferents opcions alternatives de solució davant un mateix problema i avalua els seus possibles riscos i avantatges
Elabora una estratègia per a resoldre el problema
Entén el problema i és capaç de desglossar-lo en parts manipulables
Té un mètode d’ anàlisis que li permet identificar causes poc evidents i avaluar el seu impacte en els problemes
Presenta opcions de solució que són efectives en la majoria dels casos per resoldre els problemes
Troba la solució adequada
Elabora una estratègia realista per a resoldre el problema
Identifica els problemes amb anticipació abans de què el seu efecte es faci evident
Analitza els problemes i les seves causes des d’ un enfocament global i de mitjà i llarg termini
 B3 Reflexiona sobre les noves formes de fer les coses
Busca nous procediments i mètodes per fer les coses
Analitza una situació donada i identifica aspectes que cal millorar
Té en compte a qui i com afecta la innovació
Troba nous mètodes per fer les coses
Proposa noves idees, oportunitats o solucions a problemes i/o processos coneguts
Identifica necessitats de millora en situacions i contexts complexes
Troba nous mètodes de fer les coses d’ una altra manera
 B4 Gestiona i organitza el treball i el temps d’ acord amb la planificació donada
Presenta resultats d’ allò que s’espera en el temps previst
Presenta resultats d’allò que s’ espera en la manera adequada d’ acord amb la bibliografia donada i en el temps previst
Analitza les seves limitacions i possibilitats per desenvolupar la seva tasca/treball
Decideix que és allò que caldria que mostrés en relació al treball/projecte realitzat i ho aconsegueix d’ acord amb la seva planificació, en el termini previst
 B6 En les seves presentacions utilitza medis de suport
Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,...
Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps,...)
 B7 Comprèn la sostenibilitat des d'una perspectiva interdisciplinar, considerant la situació global i els reptes que planteja
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge
 C2 Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors
Utilitza la informació comprenent les implicacions econòmiques, legals, socials i ètiques de l’ accés a la informació i el seu ús
Reflexiona, revisa i avalua el procés de gestió de la informació
 C3 Mostra respecte vers els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics
 C4 Desenvolupa recursos i estratègies que li facilitin la transició al món laboral