Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Ensenyam. i Adquis. de l'Anglès com a Llengua estrang./segona Llengua(2015) |
Assignatures |
PRÀCTIQUES EXTERNES |
Resultats d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2017_18 |
Assignatura | PRÀCTIQUES EXTERNES | Codi | 12865401 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
18 | Pràctiques Externes obligatòria | Primer | 2Q |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Desenvolupa l'habilitat de detectar dificultats d'aprenentatge, i aplicar la metodologia adequada per a superar-les Interpreta dades derivades de l'observació de la pràctica docent, pròpia i aliena, i els relaciona amb la metodologia adequada en l'àmbit de l'ensenyament de la llengua anglesa | |
A2 |
Analitza, avalua i adapta de forma reflexiva i crítica el material i la informació didàctica disponible en el camp de l'ensenyament / aprenentatge de la llengua anglesa | |
A3 |
És capaç d'aplicar les tècniques apreses en contextos concrets Analitza i avalua el discurs de la llengua anglesa per part de l'estudiantat dins l'aula | |
A4 |
Desenvolupa l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional Analitza i avalua la pròpia pràctica docent, introduint propostes d'innovació que vagin encaminades a la millora de l'ensenyament-aprenentatge de la llengua anglesa Analitza, compara i avalua la interacció alumnat-professorat i entre l'equip docent, introduint propostes de millora | |
A5 |
Planifica tasques educatives efectives que tinguin en compte l'especificitat de l'ensenyament de la llengua anglesa Dissenya materials i activitats orientades a un alumnat amb necessitats específiques Desenvolupa habilitats i estratègies per a l'aprenentatge autònom, l'experimentació i la innovació mitjançant el coneixement i aplicació de les metodologies pròpies de l'ensenyament de la llengua anglesa | |
A6 |
Posseeix fluïdesa i precisió en l'ús instrumental i instruccional de la llengua anglesa Elabora unitats didàctiques, programa i pauta els continguts de la disciplina en entorns diversos amb sensibilitat als diferents ritmes d'aprenentatge de la llengua anglesa Utilitza les noves tecnologies com a eina per enriquir l'aprenentatge de llengües estrangeres i per promoure l'autoaprenentatge i l'aprenentatge continuat | |
A7 |
Posa en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tot un seguit de competències específiques, transversals i nuclears Integra els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden aplicar Coneix institucions i organismes vinculats a l'àmbit estudiat Coneix i utilitza els mitjans tècnics més freqüentment utilitzats pels professionals de l'àmbit Planifica, analitza, compara i avalua el currículum docent de llengua anglesa en diferents nivells; desenvolupa i aplica metodologies didàctiques, grupals o individuals i personalitzades, adaptades a la diversitat dels estudiants | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Posa en pràctica de forma disciplinada els enfocaments, mètodes i experiències que proposa el professor Construeix coneixements compartits, aprèn i facilita la construcció conjunta de l’ aprenentatge | |
B2 |
Dirigeix el procés sistemàtic de treball per a la presa de decisions en grup Transfereix l’ aprenentatge de casos i exercicis de l’ aula a situacions reals d’ altres àmbits Obté el recolzament necessari d’altres per assolir l’èxit de les seves decisions | |
B4 |
Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps Pren decisions encertades en moments compromesos mostrant seguretat, coherència i d’ acord amb una sistemàtica Reflexiona sobre el seu procés d’ aprenentatge i necessitats d’ aprenentatge | |
B5 |
Identifica els objectius col·lectius del grup amb els seus propis Col·labora en la definició, organització i distribució de les tasques del grup Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències Amb la seva forma de comunicar i relacionar-se contribueix a la cohesió del grup Proposa al grup metes ambicioses i clarament definides Facilita la gestió positiva de les diferències, desacords i conflictes que es produeixen a l’ equip | |
B6 |
Controla suficientment els seus nervis per expressar-se en públic Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació,... Adapta la seva argumentació als diferents grups i/o situacions preestablertes Fomenta la participació de les seves audiències i pregunta de forma constructiva per aconseguir el diàleg Adapta la forma del missatge a les diverses situacions | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C3 |
Mostra respecte pels drets fonamentals i d'igualtat entre homes i dones Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les persones amb discapacitat | |
C4 |
Identifica necessitats de formació |