Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Recerca Avançada en Estudis Humanístics (2019) |
Assignatures |
PRÀCTIQUES EXTERNES |
Resultats d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | PRÀCTIQUES EXTERNES | Codi | 12875401 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Pràctiques Externes obligatòria | Primer | Jul., Set. |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A2 |
Analitzar i interpretar les fonts primàries –documentals, orals, materials i iconogràfiques– de les recerques en ciències humanes. Identificar i valorar críticament els diversos tipus de bibliografia científica sobre un àmbit determinat de les ciències humanes. | |
A3 |
Adquirir les capacitats bàsiques per integrar-se en un projecte de recerca. | |
A4 |
Avaluar críticament l'estat de la recerca en un àmbit determinat i identificar problemes per resoldre i perspectives d'avanç (ground-breaking research). Aplicar la interdisciplinaritat com a instrument vàlid i transversal en l'estudi de les disciplines humanístiques, i adquirir les capacitats necessàries per col·laborar en equips de recerca interdisciplinaris. Identificar metodologies innovadores de recerca per fer aportacions significatives, plantejar noves hipòtesis i obrir espais o vies de recerca amb potencial de renovar els estudis (thinking out-of-the-box). | |
A5 |
Dominar les diverses formes de comunicació oral dels treballs científics. Desenvolupar habilitats argumentatives, comunicatives i relacionals. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT1 |
Conèixer l’objectiu de l’equip i identificar el seu rol en contextos complexos. Comunicar i actuar amb altres equips per assolir conjuntament els objectius. Comprometre’s i afavorir els canvis i millores necessaris per assolir els objectius de l’equip. Confiar en les pròpies capacitats, respectar les diferències i aprofitar-les en benefici de l’equip. | |
CT2 |
Aprofundir en l’autoconeixement professional. Desenvolupar l’actitud professional. Analitzar l’entorn professional propi de l’especialitat. Dissenyar itineraris professionals específics. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |