2013_14
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Antropologia Mèdica i Salut Internacional (2006)
 Assignatures
  SEMINARI D'ACOMPANYAMENT
DADES IDENTIFICATIVES 2013_14
Assignatura (*) SEMINARI D'ACOMPANYAMENT Codi 125021123
Ensenyament
Antropologia Mèdica i Salut Internacional (2006)
Cicle 2n
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període Horaris i dates d'examen
3 Obligatòria Segon Únic anual
Modalitat i llengua d'impartició Veure grups activitat
Prerequisits
Departament Antropologia, Filosofia i Treball Social
Coordinador/a
DI GIACOMO ., SUSAN M
Adreça electrònica susanm.digiacomo@urv.cat
Professors/es
DI GIACOMO ., SUSAN M
Web http://antropologia.urv.es
Descripció general i informació rellevant El seminari està relacionat amb la recerca que es realitza en el marc del treball de fi de màster de l'itinerari de recerca. Facilita l'adquisició de les habilitats i competències relacionades amb les diferents fases de la recerca. Els seminaris de recerca estan programats de tal manera que no coincideixen amb les assignatures de màster, per tal d’aconseguir la màxima assistència i participació d'alumnes de màster i doctorat, de becaris i de professors. La finalitat d'aquests seminaris és de facilitar la comunicació intradepartamental sobre qüestions d'interès per a tots els membres del departament explicant els nostres projectes de recerca, i donant feedback crític en un esperit constructiu. Aquest seminari vol ser un espai lliure i segur per assajar i intercanviar idees. Cada seminari està estructurat en dos blocs: la primera hora per a l'exposició, i la segona hora per al debat. Per als alumnes de màster matriculats al seminari d'acompanyament, que ha quedat absorbit pel seminari departamental de recerca, és obligatori l’assistència al 80% dels seminaris i, per tal de poder calcular una nota final, cal fer un breu comentari crític sobre 4 de les 6 sessions. Cada comentari hauria de ser d’aproximadament 800-1000 paraules, a doble espai (cal ser sintètics). Un comentari crític és més que un simple resum; és una reflexió sobre els aspectes més significatius de cada seminari. El que m’interessa saber és què n’heu tret d’important, d’interessant o d’útil de cada sessió (incloent-hi el debat posterior a la presentació), pensant en els vostres propis projectes de recerca.
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent