Estudis Culturals Mediterranis (2006) |
Assignatures |
TALLER DE PROJECTES EUROPEUS |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | TALLER DE PROJECTES EUROPEUS | Codi | 125041114 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
5 | Obligatòria | Segon | Únic anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Dynamic classes combining brief theoretical presentation of each topic, debate with the students on their previous prepared arguments on the issue. The students will have to prepare by groups a role playing for elaborating a european project Recursos didàctics X Power-Point Presentations x Photocopied texts Estratègies didàctiques x Theoretical lessons x Debates X group work x Individual work x Expositions |
Sessió Magistral | Dynamic classes combining brief theoretical presentation of each topic, debate with the students on their previous prepared arguments on the issue. The students will have to prepare by groups a role playing for elaborating a european project Recursos didàctics X Power-Point Presentations x Photocopied texts Estratègies didàctiques x Theoretical lessons x Debates X group work x Individual work x Expositions |
Treballs | Durant el desenvolupament del curs, l'alumne realitzarà una exposició oral i un treball. A través d'aquesta s'avaluarà la claredat de la presentació, la cientificitat dels continguts i l'ús de les TIC com a suport. |
Resolució de problemes, exercicis | Durant el desenvolupament del curs, l'alumne realitzarà una exposició oral i un treball. A través d'aquesta s'avaluarà la claredat de la presentació, la cientificitat dels continguts i l'ús de les TIC com a suport. |
Presentacions / exposicions | Durant el desenvolupament del curs, l'alumne realitzarà una exposició oral i un treball. A través d'aquesta s'avaluarà la claredat de la presentació, la cientificitat dels continguts i l'ús de les TIC com a suport. Actitud general, nombre d'intervencions, qualitat de les mateixes i nivell científic. |