Guia docent Facultat de Química |
català |
Grau de Química (2009) |
Assignatures |
ENGINYERIA QUÍMICA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | ENGINYERIA QUÍMICA | Codi | 13204118 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | Jul., Set. |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CE1 |
Elaborar i presentar informes tècnics sobre el disseny i operació de processos químics Identificar i descriure els fenòmens físics i químics que ocorren en cada etapa d'un procés químic Identificar i incloure en les equacions de conservació les restriccions d'equilibri de fases i/o químic, així com les restriccions de disseny Identificar les diferents etapes que componen un procés químic i les diferents interrelacions entre elles | |
CE2 |
Elaborar i presentar informes tècnics sobre el disseny i operació de processos químics Identificar i descriure els fenòmens físics i químics que ocorren en cada etapa d'un procés químic Identificar les diferents etapes que componen un procés químic i les diferents interrelacions entre elles Plantejar i resoldre les equacions de conservació de matèria i energia en diferents parts d'un procés químic | |
CE5 |
Elaborar i presentar informes tècnics sobre el disseny i operació de processos químics Identificar i incloure en les equacions de conservació les restriccions d'equilibri de fases i/o químic, així com les restriccions de disseny Identificar les diferents etapes que componen un procés químic i les diferents interrelacions entre elles | |
CE6 |
Elaborar i presentar informes tècnics sobre el disseny i operació de processos químics Identificar i descriure els fenòmens físics i químics que ocorren en cada etapa d'un procés químic Identificar i incloure en les equacions de conservació les restriccions d'equilibri de fases i/o químic, així com les restriccions de disseny Identificar les diferents etapes que componen un procés químic i les diferents interrelacions entre elles | |
CE8 |
Elaborar i presentar informes tècnics sobre el disseny i operació de processos químics Establir els graus de llibertat en el disseny d'un procés químic Identificar i descriure els fenòmens físics i químics que ocorren en cada etapa d'un procés químic Identificar i incloure en les equacions de conservació les restriccions d'equilibri de fases i/o químic, així com les restriccions de disseny Identificar les diferents etapes que componen un procés químic i les diferents interrelacions entre elles | |
CE9 |
Elaborar i presentar informes tècnics sobre el disseny i operació de processos químics Establir els graus de llibertat en el disseny d'un procés químic Identificar i incloure en les equacions de conservació les restriccions d'equilibri de fases i/o químic, així com les restriccions de disseny Plantejar i resoldre les equacions de conservació de matèria i energia en diferents parts d'un procés químic | |
CE12 |
Elaborar i presentar informes tècnics sobre el disseny i operació de processos químics Identificar i incloure en les equacions de conservació les restriccions d'equilibri de fases i/o químic, així com les restriccions de disseny Plantejar i resoldre les equacions de conservació de matèria i energia en diferents parts d'un procés químic | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT4 |
Identificar el propi rol dins del grup i conèixer els objectius i tasques del grup. (Context) Comunicar i actuar dins del grup per facilitar la cohesió i el rendiment. (Comunicació) Comprometre’s amb les tasques i l’agenda del grup. (Compromís) Col·laborar dins del grup en un bon clima de treball i en la resolució de problemes. (Col·laboració) | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |